close
My name s Forrest Gump, People call me Forest Gump.
我的名字是阿甘,其他人叫我阿甘。

Life was like a box of chocolates. You never know what you re gonna get.
生命就像一盒巧克力。你永遠也不會知道你將拿到什麼。

My momma always said you could tell a lot about a person by the shoes they wear.
我的媽媽常告訴我可以從一個人穿著的鞋知道他許多事情。

Now you wouldn t believe me if I told you, but I could run like the wind blows. From that day on, if I was ever going somewhere, I was running!
現在即使我告訴你,你也不會相信我,但我真的能夠跑得像風一樣快。從那天開始,不論我走到哪兒,我都在跑!

I am stupid,but I know what love is.
我很蠢,但是我知道什麼是愛.

You have to do the best what God gave you.
你必須盡力發揮上帝所賜與你的.

There s only so much fortune a man really needs, and the rest is just for showing off.
人真正需要的財富祇有那麼一些, 剩下的只不過是用來炫燿罷了.

You got to put the past behind before you can move on.
你得在向前走之前放下過去.
arrow
arrow
    全站熱搜

    DolphinWing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()